24 juli 2009

Dags att sova...

Ja, så var det dax att stänga ner denna burk och lägga sig för att sova. Imorgon ska jag packa klart Bobilen för en tur till Värmland, hoppas att vi kan få besök av Jeanette någon av dagarna...

Vattnet är påfyllt, gråtanken tömd, toan är doftar gott ännu! Imorgon ska jag starta kyl och frys för att senare packa ut det som ska med i matväg och innan dess så ska kläder och annat finnas på plats. Ida blir hemma med mig och får sig en behövlig sovmorgon så det blir väl en och annan tur med henne också.

Har vi tur kan Ronny komma iväg i bra tid från skomakeriet och vi kan komma en bit på väg, det är cirka 50 mils resa.

Idag har jag även anmält till Nyköping och Norrköping i augusti, då blir det en tripp med Bobilen igen.

I vinter ska vi fixa till lite vad gäller inredning, har ju det lite förspänt när jag har en svägerska som är möbeltapetserare, hi hi. Det blir nog skinn på sofforna och lite nya gardiner samt kanske vi hittar någon snygg matta att lägga in!

Sov gott vänner!

//Anne-Lie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar