14 september 2009

Måndag igen...

Ja, då var det måndag igen. Kan bara säga att denna helg hemmavid har varit lugn, lugn! Kan bara erkänna att sådana resor som förra helgen gör man inte för ofta, det sliter på kroppen.

Lilla Ida började löpa igår, så då är det kompostgaller fram eller ja, om några dagar vill säga. Än så länge så springer Zigge mest runt med ett stort leende på läpparna och han lyssnar på Ida när hon säger ifrån hans eviga närmanden ; ))
Ska bli intressant att se hur hon blir under själva höglöpet, förra gången var hon ju bara 10 månader och hon var ju intresserad på ett sätt som att hon inte riktigt förstod vad hon själv gjorde, följde bara de naturliga instinkterna. Denna gång är hon ju ändå mera vuxen, 16 månader, hon tror att hon är vuxen alltså... Det är tur att vi har Ronnys syster, som Ida avgudar!!! Kan kanske bli så att hon får sova ett par nätter under de värsta dygnen hos henne.

Nu är det lugnt på utställningsfronten ett par veckor. Träningen fortsätter såklart då det är Sundsvall den 4/10 och Strängnäs den 17/10 härnäst.

Men innan dess så ska jag och min allra godaste vän Nilla tillsammans med min lillasyster Monica åka på seriös shopping på Ge-Kå's i Ullared, skitkul kommer det att bli!!!

Ha det så gott i höstsolen!

Anne-Lie

3 kommentarer:

  1. Tack snälla för kommentaren i min blogg. Du de där med Ullared låter inte så dumt :-) Om ni har extra plats i bilen skickar jag med våran dotter + man + barn, min mamma är en liten tant hon får nog plats i bakluckan hhhaiii... Ha så kul :-)

    SvaraRadera
  2. Shoppa är aldrig fel, hoppas ni får en trevlig resa.
    Vi ses den 17/10!
    Veronica med flock

    SvaraRadera
  3. Åh nu blev jag avis! Jag vill också åka på shopping! ;) Hoppas att ni får en jätte trevlig resa!

    Sandra & Hero

    SvaraRadera