09 oktober 2009

Höstshopping

Söndagmorgon den 27 september kl 08:00 var det då dax för årets shoppingresa ner till Ullared!!! Resan gick bra, trevligt sällskap, gott fika samt en bra bok. Vi var framme kl 19:15 och då var det bara att snabbt hämta våra vagnar och förbereda för morgondagens shopping. Vi var även och åt lite mat och tog en Staropramen (Mmm!!!) innan läggdags.
Här står våra vagnar och väntar...
Efter tolv timmars shopping på måndagen så var det skönt med en lång dusch och sedan en god middag med syster yster, Monica. Vi åt en tvårätters middag och återigen Staropramen, tjeckerna vet hur man gör god pilsner!!! Idag var det grått och regnet kom med vindbyarna, men det gjorde ju inget då vi var inne och gjorde av med en massa pengar, hi hi!!!
Tisdagmorgon, syrran upp tidigt igen för att ta en sista sväng in på Ge-Kå's. Jag passade på att städa rummet och packa klart. Fast jag hann med en sista sväng in jag också, måste jag ju erkänna...
Idag sken solen från en blå himmel och jag passade på att föreviga bussen med släpvagn (!!!) som började bli fullpackad!!!


Har såklart bokat resa även till nästa år tillsammans med syster yster, vi är väldigt duktiga på att shoppa tillsammans. Tror att detta kan bli starten på en lång och mysig tradition.

Anne-Lie

1 kommentar:

  1. Tack för grattis <3 vilken vacker dag vi fick...


    ;) ni roar er då kungligt må jag säga!

    Ha det gott från Kakan & Co

    SvaraRadera